Πέμπτη 14 Αυγούστου 2008

Εισαγωγή

Είμαι η Έλενα, 22.5 χρονών και άνοιξα αυτό το blog με σκοπό να καταγράφω τις διατροφικές μου συνήθειες και την προσπάθειά μου για να χάσω βάρος. Αυτή τη στιγμή, με ύψος 1.66 ζυγίζω 88 κιλά και στόχο έχω να ξαναβρώ τον παλιό εαυτό μου φτάνοντας τα 65 κιλά.
Εδώ θα καταγράφονται όλες οι δυσκολίες που συναντώ για την επίτευξη του στόχου μου, η γκρίνια, η αγανάκτηση αλλά και η ικανοποίηση όταν χάνω βάρος. Αλλά πάνω απ' όλα θέλω να θυμάμαι την άνεση και την αυτοπεποίθηση που ένιωθα στα 64-65 κιλά, που μπορούσα να φορέσω ό,τι θέλω και να περπατάω ή να τρέχω χωρίς να λαχανιάζω. Το φυσιολογικό μου βάρος σύμφωνα με διαιτολόγο κυμαίνεται από 58-68 κιλά.
Ελπίζω με αυτό το blog να βοηθήσω τον εαυτό μου βλέποντας τα λάθη μου και την απογοήτευση όταν έφτασα ξανά τα 88 κιλά, αλλά και τη χαρά και την ικανοποίηση που αισθάνθηκα όταν έχασα βάρος.
Ακόμα, ελπίζω να βοηθήσω και πρακτικά και ψυχολογικά άτομα που έχουν το ίδιο πρόβλημα και μπορεί να με διαβάσουν.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έλενα, σου εύχομαι καλή αρχή στο νέο σου blog. Εγώ όπως γνωρίζεις θα είμαι ένθερμος υποστηρικτής σου, αφού κάνω κι εγώ την προσπάθειά μου.

Εύχομαι κι ελπίζω να σε βοηθήσει σε αυτό που θες και να σε καθοδηγήσει. Καλή αρχή!

elena είπε...

Κώστα, σε ευχαριστώ πολύ. Ελπίζω να τα καταφέρουμε και οι 2!