Κυριακή 17 Αυγούστου 2008

Αχ αυτές οι γιορτές

Δεκαπενταύγουστος προχτές και όπως ήταν αναμενόμενο, έφαγα και ήπια αρκετά, μια και γιόρταζε ο φίλος μου και βγήκαμε έξω για φαγητό. Αυτό που πειράζει περισσότερο όμως είναι τα τηγανιτά. Και ο συνδυασμός τυριού με κρέας ή ψάρι. Και εγώ τα έκανα και τα δύο. Χώρια οι ρετσίνες.

Χτες έκανα πάλι μια παρασπονδία και έφαγα πατατάκια εκεί που βγήκαμε για ποτό. Αλλά το μεσημέρι έφαγα λίγο και το πρωί καθόλου. Όχι πως είναι καλό αυτό.

Σήμερα έφαγα όπως έπρεπε και το πρωί και το μεσημέρι. Κάτι που αδυνατώ όμως να τηρήσω, είναι το να μην πίνω νερό ανάμεσα στα γεύματα. Μου είναι αδύνατον, γιατί ειδικά όταν τρώω, διψάω πάρα πολύ.

Αύριο έχω να επισκεπτώ τη διαιτολόγο μου. Πάλι η ζυγαριά δε θα έχει κατέβει. Άλλη μια χαμένη βδομάδα έφτασε στο τέλος της. Και η επόμενη θα μπει πολύ δύσκολα, αφού περιμένοντας και το μηνιαίο ...ραντεβού κάθε γυναίκας, πεινάω πιο συχνά και πιο πολύ.

3 σχόλια:

Kwstasf είπε...

Αυτό το "κακό" με το νερό ανάμεσα στα γεύματα δεν μπορώ να το καταλάβω. Εγώ κατεβάζω 2 λίτρα νερό με κάθε γεύμα. Αδύνατον να μην πιώ!

Λένε οτι όταν μια γυναίκα έχει περίοδο, μπορεί να τρώει ότι θέλει χωρίς να παχαίνει. Ισχύει αυτό τελικά; Αν ναι, τότε άψογα για εσένα!

Τελικά τι έγινε με τη διαιτολόγο; Έχασες κιλά;

elena είπε...

Από ότι θυμάμαι, λένε ότι δεν κάνει να πίνουμε νερό όσο τρώμε μέχρι και μία ώρα μετά, επειδή εμποδίζει κάτι σχετική με την καύση των θερμίδων του φαγητού και μαζεύεται λίπος στην κοιλιά. Αλλά αν κάνουμε ό,τι μας λένε το χάσαμε το παιχνίδι.
Αυτό δυστυχώς δεν ισχύει. Αν ίσχυε όλες οι γυναίκες θα ήταν ευτυχισμένες! Απλά λόγω απώλειας αίματος πρέπει να παίρνουμε παραπάνω σίδηρο, ειδικά αν υπάρχει πρόβλημα.
Δεν πήγα. Όταν αδιαθετώ δεν πηγαίνω επειδή πρήζομαι λόγω κατακράτησης υγρών και τα κιλά φαίνονται παραπάνω. Οπότε, από βδομάδα..

Kwstasf είπε...

Καλά. Πήγα σε μεξικάνικο και από την ώρα που γύρισα έχω πιει 3 μπουκάλια νερό! Λες να παχύνω;